2014. július 29., kedd

Sorozat ajánló - The Originals

Bocs, hogy nem jelentkeztem egy ideje, de elkezdtem sorozatokat nézni és egyszerűen nem tudtam betelni velük így arra nem igazán maradt időm, hogy ide is írjak.
 Az egyik, amit mostanában néztem, az a The Originals:
Egyszerűen imádom, nagyon ötletes én egy csomószor nem várt fordulatba ütköztem. A sorozat a Vámpírnaplók testvér sorozata. A TVD ( The Vampier Diaries) 4. évadának 20. részénél kezdődik.
A történet lényege: A new orleansi boszorkányok foglyul ejtik Haley-t, mert Klaus gyermekét várja és ezzel akarják rávenni Klaust, hogy tüntesse el Marcellt, aki a vámpírt, aki New Orleans királyának nevezi magát. Elijah is New Orleans-ba utazik, és mikor rájön, hogy a testvérének gyermeke lesz mindenáron meg akarja védelmezni a gyermeket és az anyját, mert úgy gondolja, hogy a gyermek jelentheti a megváltást a családjuk számára.
Az egész történet arról szól leginkább, hogy hogyan vágják át egymást a szereplők. A legtöbb szereplőről nem tudom eldönteni, hogy szeretem, vagy utálom, mert midig csinálnak valamit, ami miatt megutálom őket, aztán meg valami olyat, ami miatt megszeretem. Egyetlen kivétel van, Cami a csapos lány, aki pszichológiát tanul. Őt szinte mindig szerettem, engem egy kicsit Caroline-ra emlékeztet, mondjuk a személyiségük egyáltalán nem hasonlít, de mégis valamiért Cami-ről Caroline jut eszembe, de nem tudom meg magyarázni, hogy miért.
Na mára ennyi volt
Puszi: Anne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése